Re: Virtual machine PC 2007 i mysz.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 17:33:21 MET

Dnia Wed, 18 Feb 2009 15:45:01 +0100, Skrypëk napisał(a):

> A widziałeś Ty kiedyś w gołym DOSie wskaźnik myszy? :]
I dlatego nie napisałem że kursor się przełącza tylko że znika. Po prostu
do nie ma ani na oknie VM ani na pulpicie hosta. O tym ze funkcja
przechwytywania zadziałała przekonujesz się kiedy uzyjesz PAlt+Enter -
kursor jest uwalniany dla hosta i się pojawia gdzie trzeba.

> Czyli jak na prawdziwym komputerze! Wszystko zdaje się być w normie.
Co niby? To że raz w DOS kursor znika a raz w tym samym DOS kursor nie
znika?

--
Jacek