Re: Połączenie komp-laptop?

Autor: <jw1066_at_wp.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 21:22:06 MET

zrobić ?

> Posłuchaj dobrej rady, bo kolega wie co pisze :-) Powyżej podał dwie
> komendy do wpisania w oknie wiersza polecenia. Zobacz też:

BINGO!!!
To było to !
Nie wiem co to robiło ale odblokowało "zaćmę"!
Harry Potter ??
Teraz kreator konfiguracji sieci poszedł bez problemu.
W połaczenie sieciowe->właściwości ->Zaawansowane
jest już normalnie.
Komputery widzą się w obie strony.
Pozostaje tylko nadać uprawnienia i widzę, że wszystko
będzie śmigać. Aż boję się, że ta zaraza kiedyś jeszcze
wróci :)
Wielkie dzięki za celną podpowiedź !
A już szykowałem pendriva do przenoszenia danych - nie potrzebnie.

Jeszcze raz dzięki
Pozdrawiam

Irk