Problem z pendrive na XP SP3 z Kaspersky Internet Security 2009

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 11:30:52 MET

Witam,
od jakiegoś czasu mam problemy z dwoma komputerami na Windows XP Prof
SP3 z zainstalowanym Kaspersky Internet Security 2009.
Objawy na obu są takie same kiedy użytkownik pracuje np. w Wordzie nad
jakimś dokumentem i chce go zapisać pokazują się następujące komunikaty:

"Sprawdź stację dysków i upewnij się, że jest zamknięta i zawiera
odpowiednią dyskietkę lub dysk CD"

"Program Word nie może zapisać pliku z powodu braku praw dostępu do pliku"

"Nie można zapisać pliku ponieważ jest on używany w innym procesie.
Spróbuj zapisać go pod inną nazwą"

Pendrive jest sprawny na innych komputerach działa bez zarzutu, został
przeskanowany przez KAV i nic nie wykrył.

Moje podejrzenia padają na SP3 lub Kasperskyego. Czy ktoś z Was miał
podobne problemy ?

Dziękuję za pomoc.

pozdrawiam
Tomasz Dudek