Re: Połączenie komp-laptop?

Autor: <jw1066_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 19:56:22 MET

> Moja rada. Zostaw na razie stacjonarny, a skup się na lapku. Z nabytą
> (chyba już niemałą po takiej walce :-) wiedzą na temat konfiguracji
> sieci powinieneś spróbować uzyskać do niego dostęp przez sieć. Jak się
> uda - będzie to znaczyć, że w XP na stacjonarnym rzeczywiście coś "nie
> bangla". Niestety, jak się nie uda, dalej nie będzie wiadomo czy to
> też przyczyna tego XP czy całkiem innego czynnika.

W tą stronę już wcześniej też próbowałem ((stacjonarny->lapek)
ale tu efekty miałem gorsze niż w drugą stronę. Stacjonarny lapka
w ogóle nie znajduje i nie potrafiłem tego przeskoczyć.
Na razie odpuszczam sobie.

> ZTCW Livebox posiada dwa porty ethernetowe (oznaczone
> kolorami). Do połączenia komputera do sieci służy _domyślnie_ port
> ETH1 (bodajże czerwony). (Drugi port można użyć do sieci dopiero po
> konfiguracji Liveboxa - normalnie przeznaczony jest do TV). Mam
> nadzieję, że przeczytałeś manual i tak masz włączone??? Jak nie, to
> nawet mi o tym nie pisz :-/

Tak mam, jeden port mam do stacjonarnego a drugi do
dekodera TV. Manual od Liveboxa mam już w małym paluszku :)

Jeszcze raz dziękuję za cierpliwość.

Pozdrawiam
Irk