Re: Połączenie komp-laptop?

Autor: <jw1066_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 18:51:21 MET

> A co w wartości "przeciwnej" tj. "Uzyskiwanie dostępu do tego
> komputera z sieci". Tam z kolei powinny się znaleźć konta (grupy),
> które mają mieć dostęp z sieci.

Cwiczyłem to - bez zmian.
Widze, że przeszedłem juz chyba całą drogę więc chyba
nie ma rady -trzeba się poddać :((

> Tego nie da się wykluczyć, tym bardziej, że nie działał Ci "Kreator
> konfiguracji sieci" (choć uważam, że jest to mało prawdopodobne).

No niestety ale tak jest. Ćwiczyłem już kilka razy tą konfigurację
z różnymi parametrami i efekt końcowy zawszej jest ten sam:
"Nie można ukończyć pracy Kreatora konfiguracji sieci
Wystąpił błąd podczas konfigurowania sieci na tym komputerze.
Możesz skonfigurować sieć ręcznie albo uruchomić kreatora
ponownie z innymi ustawieniami" ...i tak w kółko.

Zadam już ostatnie pytanie:
W Start->Ustawienia->Połaczenia sieciowe->Właściwości->Zaawansowane
mam coś takiego:
"System Windows nie może wyświetlić właściwości tego połączenia.
Informacje Instrumentacji zarządzania Windows (WMI) mogą być
uszkodzone. Aby rozwiązać ten problem, użyj Przywracania sytemu
w celu przywrócenia systemu Windows do wcześniejszego momentu
(zwanego punktem przywracania). Przywracanie systemu znajduje się
w podfolderze Narzędzia systemowe folderu Akcesoria."
Czy to normalne ?

> W tym miejscu moje pomysły się kończą, a nasza dyskusja robi się chyba
> zbyt przydługawa.

Bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Dużo się dzięki nim
nauczyłem. Szkoda tylko, że nie zakończyło sie to sukcesem.
Dziękuję za wszystkie pomysły i przede wszystkim za cierpliwość !!

Pozdrawiam
Irk