Re: Dwa desktopy, dwie sieci - HELP!!!

Autor: Rafal Jankowski <rafal.jankowski_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 15:15:55 MET

On Sun, 15 Feb 2009, Skylla wrote:

> Ok doczytałem teraz że Linksysa uzywasz jako AP i stąd jego obecność. W takim
> wypadku desktopa też musisz właczyć do Linksysa, a na nim wyłaczyć DHCP i IP
> wpisać na stałe na obu komputerach w ustawieniach ich protokołów TCP/IP.

Może napiszę wprost to co powinno wynikać z treści mojego pierwotnego
postu, a nie napisałem tego wprost:

IP przydzielane przez router DSL są z różnych podsieci.

Dalej przytoczę już tylko to co jest tego konsekwencją i już to napisałem
w oryginalnym poście:

"Niestety w tej konfiguracji na transfer między desktopami mam nałożone
ograniczenie takie jak na upload u swojego ISP, lokalna komunikacja
zapycha łącze do Internetu etc. - dramat :(. "