Re: Różnica XP Prof i Home

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 20:31:12 MET

Dnia 11-02-2009, ktoś znany jako 'Kamila' w wiadomości
<news:gmv6gi$5k2$1@news.onet.pl> napisał:

> Witam, używałem do tej pory sys Win XP Proffesional. Czym mogę być
> negatywnie zaskoczony (czego wyraźnie brak) w sys.Win XP Home Edition w
> porównaniu z Proffesional ? Z góry dzięki

"Wyraźny brak" to pojęcie względne. Dla jednych będzie wyraźny, dla
innych nieistotny.
Dla mnie najważniejsze mankamenty XPHome to: brak wygodnego dostępu
(przez zakładkę właściwości pliku) do uprawnień NTFS (trzeba stosować
third party soft) oraz brak szyfrowania systemowego plików i folderów.
Chociaż prawdę mówiąc w domu to niezbyt często używane funkcje :-)

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog