kopiowanie

Autor: Bartosz <sethiel_at_o2.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 11:56:50 MET

system plikow ntfs, windows 2003 serwer

mam katalog
jest udostepniony, zmieniona jest nazwa udzialu,
dodatkowo w udostepnianiu uprawniony jest do niego dany uzytkownik
a w zabezpieczeniach uprawniona jest grupa uzytkownikow na tym
komputerze

zalozmy ze mam tysiac takich roznie skonfigurowanych katalogow

jak je skopiowac ze wszystkimi prawami udzialami, wlascicielami i
calym tym chlamem, na piechote zajmie mi to rok...
a jak daje kopiuj to wszystko sie zmienia na administratora i nie
przenosi uprawnien