Problem z WORD-em

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 21:15:20 MET

Mam problem z WORD-em 2003. Nie drukuje nic. Otwieram nowy dokument, napisze
coś i biorę drukuj i wyjeżdzają puste kartki. Natomiast uruchomiony z
parametrem winword.exe /a drukuje. Zauważyłem jeszcze że na dysku nigdzie
nie ma pliku normal.dot i wygląda tak jak by nie zapisywał ustawień. Po
pierwszym uruchomieniu word-a po prawej stronie jest taki pasek asystenta,
jak go zamykałem to przy następnym uruchomieniu był już wyłączony, a w tym
przypadku za każdym razem jest ten pasek czyli tak jak by nie zapisywał
ustawień.