Re: Połączenie komp-laptop?

Autor: <jw1066_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 20:02:08 MET

> Wystarczy konfiguracja. Najlepiej zajrzyj tu:
> http://www.banita.pl/index.html
> do działu "konfiguracja". Wszystko jest dość łopatologicznie
> wyjaśnione.

Dzięki, stronka fajna tylko proszę o informację czy dobrze
rozumuję.
Na komputerze stacjonarnym z XP, który jest włączony do routera
poprzez kabel ethernetowy konfiguruję połączenie lokalne zgodnie z:
http://www.banita.pl/konf/siecwinxp.html
ale już w lapku z Vistą, który jest połączony z routerem bezprzewodowo
(WiFi) konfiguruję sieć bezprzewodową:
http://www.banita.pl/konf/siecwinvista.html ?
Czy dobrze nyślę ?
Czy przypadkiem w samym routerze (Livebox) nie musze jeszcze
czegoś konfigurować ?

Irk