Re: Brak odpowiedniego Kodeka powoduje wygaszenie matrycy laptopa i koniecznosc restartu

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 17:57:07 MET

In news:11439c0e-b38f-401f-9548-d9d5c4089954@j35g2000yqh.googlegroups.com,
*fastest* <fastest10@gmail.com> typed:
> Witam, mam problem tego typu iz w momencie kiedy natrafie na plik,
> ktorego zawartosci moj komputer nie jest w stanie otworzyc, byc moze
> ze wzgledu na brak jakiegos kodeka w systemie, komputer sie wygasza i
> nic nie mozna zrobic, jedynie wlaczenie komputera od nowa. Sytuacja
> dzieje sie na laptopie HP 8200NX , system windows XP home , byc moze
> cos w ustawieniach systemu nalezy zrobic z tego typu trybem , jest to
> bardzo uciazliwe gdyz jest nawet problem ze skasowaniem tego tpu pliku
> a co dopiero znalezieniem odpowiedniego kodeka, co proba to ponowny
> [...]

Odnosnie pierwszego i tego postu:
Zainstalowac nowy ffdshow np. z
http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=301&t=36 i powinno ruszyc.
A tu masz nowy zestaw:
Zestaw kodeków, który nie odtworzy tylko plyt chodnikowych :)
Wersja MEGA (z Real Alternative)
Zawartosc: http://www.codecguide.com/features_mega.htm
Download: http://www.codecguide.com/download_mega.htm
Wersje Standard i Full
Standard: http://www.codecguide.com/features_standard.htm
Full: http://www.codecguide.com/features_full.htm
Download: http://www.codecguide.com/download_kl.htm

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy