Dodanie napisow txt powoduje spowolnienie wyswietlania filmu DIVX- KODEKI???

Autor: fastest <fastest10_at_gmail.com>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 10:31:03 MET

Witam, mam prawdopodobnie problem z kodekami w momencie kiedy
puszczam
film wszystko jest ok idzie normalnie ale gdy otwieram plik z
napisami
film zaczyna isc w wolnym tempie w momencie kiedy napisy wyskakuja,
wydaje mi sie ze to problem z ffdshow lb czyms innym , mialem ffdshow
jednak odinstalowalem , zainstalowalem k-lite, wybierajac
konfiguracje
VIDEO ffdshow wyskakuje dziwny komunikat " Aplikacja lub biblioteka
DLL c:\windows\system32\ffdshow.ax nie jest poprawnym obrazem windows
NT, sprawdz to z dyskietka instalacyjna" ????? nie mam pojecia czego
brakuje , prosze o pomoc, z gory dzieki