Norton Ghost 14

Autor: notatall <not_at_at.all>
Data: Sat 07 Feb 2009 - 00:28:27 MET

Witam,

jestem w pilnej potrzebie. Zainstalowalem Ghosta 14 w celu zrobienia
obrazow partycji z kilku dyskow (w tym systemowych).
I nie widze opcji zrobienia obrazow partycji, by te obrazy potem
odtworzyc na innych - nowych - dyskach. Jedyne co sie nadaje, to "copy
my harddrive". I ta opcja nie pozwala zrobic kopii (obrazu) na jakims
tymczasowym dysku (by moc sobie potem spokojnie ja przegrac na
docelowy dysk), tylko od razu chce miec docelowy dysk, by na nim
zapisac kopie. A ja nie mam w tym momencie dwu kieszeni do dyspozycji
i musze posilkowac sie "posredniczacym" dyskiem. Czy cos robie zle?
(tego Ghosta nie znam - ostatni, ktory uzywalem mial jeszcze mozliwosc
tworzenia obrazu i potem bootowania z dyskietki itd. Ten juz jest
jakis kurcze inny i jakby mniej elastyczny.

Dziekuje i pozdrawiam