Re: Archiwizacja partycji na inny dysk twardy.

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 19:42:16 MET

Michal Kawecki pisze:
> Dnia Fri, 6 Feb 2009 01:49:37 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):
>
>[...]
>
> Bardzo fajnie działa też wspomniany wcześniej Drive Snapshot - na
> życzenie tworzy obrazy różnicowe do obrazu głównego i ładnie działa z
> wiersza poleceń.

Bardzo jestem z tego programu zadowolony. Koszt niewielki za naprawdę
użyteczny i niezawodny program.
Korzystam z niego od 4 lat i uratował mnie już kilkanaście razy, łącznie
z odzyskaniem serwera 2003 i to przez laika, którego prowadziłem za rączki
telefonicznie będąc daleko od Polski.
To były najlepiej wydane pieniądze w firmie w 2005 roku :-)

--
pozdrawiam
RyAn