Re: Archiwizacja partycji na inny dysk twardy.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 18:30:16 MET

Dnia Fri, 6 Feb 2009 01:43:46 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

> Za 30 dni jak będziesz chciał przywrócić system z tej płytki to Cie
> poprosi o licencje ;-)) Warto wydać te kilka USD. Ja kupiłem pakiet
> IFW, IFD i dostałem na grzyba mi potrzebny IFL. A że ten wątek
> przypomniał mi o stronie terrabyte to pobrałem wczoraj nową wersję ;-)

Zaraz - ZTCP to po 30 dniach blokuje się jedynie możliwość tworzenia
nowych obrazów, a nie odtwarzanie starych. Tak przynajmniej jest w
BootIt. Czyżby Image miał inną politykę? Zresztą, nawet gdyby, to
wystarczy pobrać nowszą wersję albo po prostu użyć BootIt. Obrazy są
kompatybilne.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/