Problem z przeciaganiem zalacznikow z OutlookExpress

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 14:08:03 MET

Witam,

Od paru dni mam dziwny problem z Outlook Express (pod XP SP3).
Jesli otworzę okno z mailem, ktory zawiera załaczniki, chwytam myszką za
załącznik i chcę go przenieść na pulpit, tak jak robilem przez ostatnie 10 lat.
Niestety - nie mogę. Pojawia sie komunikat:
Nie można skopiować plik: Nie można odczytać z pliku lub dysku źródłowego.
Bardzo to wkurza i przeszkadza mi.
Mogę jednak zapisać załącznik korzystająć z "Zapisz załaczniki".

Nie wiem czy to tylko mój problem i mam go rozwiązac przywróceniem Windows z
obrazu sprzed jakiegoś czasu, czy moze np. skutek jakiejś nowe "łatki" od M$?

Dzięki,

latet