Re: Archiwizacja partycji na inny dysk twardy.

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 12:15:21 MET

On 6 Lut, 11:14, Jacek <ad...@moj.pl> wrote:

> Hmmm. Jak za 30 dni bede chcial odtworzyc, to poprosze Cie o licencje?;)
> dobrze zrozumialem?;)

nie ;-) nie rozdaje licencji do programów, które nabyłem legalnie z
prostego powodu. W miesiąc mogą stać się nielegalne czyli zablokowane
przez producentów ;-) Gdybym miał piracką wersję - nie ma problemu -
dziele się jak inni. Tymczasem nawet moja teściowa nie uświadczyła ode
mnie licencji na TheBat czy Avast Pro ;-)

Policz kasę, koszt tego programu i policz czas jaki zaoszczędziłeś,
pomnóż to przez swoją dniówkę i zobacz ile jesteś do przodu tylko na
jednym backupie. To nie są duże pieniądze. 49.98 USD za 5 aplikacji to
lepsza oferta, niż ta kiedy kupowałem swój pakiet ;-) A możesz mieć 5
systemów bezproblemowo egzystujących na jednej maszynie i wszystko
zrzucone do jednego pliku ;-)