Archiwizacja partycji na inny dysk twardy.

Autor: Jacek <adres_at_moj.pl>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 18:14:38 MET

Witajcie.

Jestem wlasnie po recovery partycji Visty i sie niezle zdziwilem, bo:
1. jak kupilem, to laptop mial 1 partycje
2. podzielilem wiec na 2
3. po dopieszczeniu systemu zrobilem sobie za pomoca hp recovery disk dysk
przywracania systemu, myslac, ze zrzuci mi po prostu cala pratycje i przy
odtworzeniu z tego dysku bede mial wszystko, jak mialem
4. niestety po dlugim odtwarzaniu systemu okazalo sie, ze co prawda nie
ruszyl mi partycji d:, ale za to system byl swiezy:/

No i 5... szukam darmowego programu, ktorym bede mogl zrobic sobie backup
tej partycji na inny hdd. Chce podlaczyc hdd z laptopa do stacjonarnego i
zrobic backup, aby (za jak nujdluzszy czas mam nadzieje) podlaczyc hdd z
lapka i przywrocic co do bita z dnia dzisiajszego.
Co mi koledzy polecicie?
Nie chce eksperymentowac - za duzo czasu to zajmuje. Szukam czegos
sprawdzonego.

Pozdrawiam.