Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 19:02:53 MET

On Sun, 1 Feb 2009 20:37:06 +0100, 1634Racine wrote:

> czytuje przy okazji laptopow historie takie, że ktos kupil laptopa, w nim OS
> jakis jest zainstalowany - i teraz tak:
> - albo pada mu system i chce go przeinstalowac,
> - albo chce ten OS totalnie zlikwidowac i zalozyc taki OS, jaki jest wygodny
> dla niego, ma jakąs plyte z OS, legalny,albo z serialem, w kazdym OS razie
> _inny_ niz oryginalnie na laptopie byl.
> Ale okazuje sie, ze nowy OS nie daje sie zalozyc. Komunikaty sa rozne,w
> kazdym razie wychodzi na to, ze jedynym, ktory daje sie zainstal. na owym
> laptopie jest ten, ktory byl kupiony z laptopem.

> [...]

Jedynymmi laptopami na których mógłby taki problem wystąpić są chyba
laptopy SUNa i HP. W pierwszym przypadku możesz zainstalować sobie na
takiej maszynie co najwyżej Solarisa i Linuksa, w drugim - HP-UX i OIDP
Debian. Nie dam sobie ręki uciąć czy da się coś z rodziny BSD zainstalować
:)
Na x86/x64 przy odrobinie dobrej chęci można zainstalować wszystko co
obsługuje x86/x64 odpowiednio.
Opisz dokładniej problem i pomyślimy, chyba nie ma takiego dysku, którego
nie daloby się wyczyścić :>

--
Pozdrawiam
Piotrek