Re: W obronie Internet Explorer

Autor: MS <gissen_Spam-precZ__at_o2.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 07:57:25 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gmbd3f$omk$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Ja osobiście obecnie używam IE7 i od czasu do czasu Firefoxa. Opery nie
> uzywam, gdyż Spybot nie jest w stanie w 100% zabezpieczyć mnie przed
> ewentualnymi wpadkami w Operze.

Spybot Search & Destroy dzialajacy w tle w polaczeniu z przegladarka to
bardzo dobre rozwiazanie. Zastepuje mi on antywirusa. I wszystko dziala OK.
Czasami tylko skorzystam z antywirusa on-line (Kasperski/Panda/BitDefender)
ale poza sporadycznymi malware, jest czysto. Z tego co sie orientuje czołowe
najnowsze przegladarki internetu sa jeszcze w wersjach roboczych. Nabardziej
wiarygodny bedzie test wersji finalnych.