Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 21:54:30 MET

Piotr Palusiński in news:gm4upj$t66$1@nemesis.news.neostrada.pl
[...............]

czytam i czytam Twa odpowiedz i kreci mi sie w glowie.
to znaczy co? :
że muszę mieć instalke czyli cd instalacyjna z serialem i ten serial ma byc
do tej wlasnie instalki, a nie do instalki laptopowej, ktora jest na cd
laptopowej?
O to chodzi?????
Nie wierze, ze napisales mi, ze mam wklepywac serial pasujacy do plyty z
ktorej instaluje "swĂłj" OS, no nie wierze. Naprawde? serial musi pasowac ?
:)

A poza tym: to nie jest odp. na moje pytanie.
Pytalem, jak obejsc niemozliwosc instalacji w laptopie systemu innego niz
kupiony z laptopem i to systemu do ktorego OCZYWISCIE mamy klucz.
Chodzi o sprawe znaną: os-y kupione z laptopami sa czesto jak przyspawane,
co oznacza, ze wciskana wszedzie vista nie moze byc zamieniona na cos
starszego. Na przyklad, bo nie rozmawiajmy o systemach,lecz o mozliwosci
zamiany systemu, TO jest istota mojego pytania.

Uwazam, ze pytanie jest bardzo wazne i albo znamy rozwiazanie, albo nie,
trzeciej drogi nie ma.