Okienka explorera

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 31 Jan 2009 - 19:27:28 MET

1. Gdzie ustawić minimalny rozmiar okna ? Przycisk "ustaw we wszystkich
folderach" nie działa. Mam zawsze okienko domyślnej wielkości 800x600 co
mnie denerwuje bo korzystając z widoku "Kafelki" mam tylko jedna
kolumnę ikon zamiast dwóch a brakuje dosłownie paru pikseli więcej by
wyświetlały się dwie kolumny.

2. Dlaczego w systemie sa dwa eksploratory?
tzn jeden ma inne ustawienia a dugi inne. np eksplorator z ikony "mój
komputer" ma zupełnie inne ustawienia niż np ten z folderu na pulpicie.
Było to widać jak zmieniałem domyślną ikonę folderów. jeśli wchodziłem w
drzewo katalogów z Mój Komputer to był one standardowe, jak z dowolnego
innego folderu - zmienione.