Re: Opera, RSS

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 31 Jan 2009 - 11:34:05 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:t8l8osqru60h.iaus1f60qmpz$.dlg@40tude.net...

> Wygląda na to że masz większe niż ja wymagania na czytnik maili. No
> trudno,

Może nie tyle większe, ile bardziej nietypowe (choć trudno mówić
"nietypowe" wobec czegoś, co jest od dawna domyślnie dostępne). Czy może
raczej specyficzne, konkretne.

> faktycznie parę rzeczy brak w M2. Na szczęście mi to nie przeszkadza.
> :)

Gdyby nie potrzeba antyspamu, bo do ewentualnych wysyłek abuse i tak
trzeba ctrl-c/ctrl-v zrobić, bo parę razy abuse mi odpisywało, że
załącznik jest nieczytelny (heh... pliku *.eml nie potrafią odczytać,
pewnie Pingwina mają :P), a to akurat w Operze da się ślicznie
zrobić.... to już dawno mialbym coś innego, niż OE.
Albo problemy z kosmetyką i kurewski błąd w obsłudze załączników, jak w
Dialogu (który poza tym jest gut), albo nienajstabilniejszy (może
dlatego, że coś przeoczyłem, albo za dużo zadałem) Thunderbird (nie
spisuję go na straty, bo zły nie jest), czy Opera, gdzie brak "podaj
dalej jako załącznik"... Już o programie Gołąbek nie wspominam, bo
szamie zasoby (głównie wydajność) jak oszalały, a i tak nie wysyła nic,
mimo ustawień, trzy godziny walczyłem i nic... Szkoda, bo podoba mi się
ten program.
Gdybym mial wybierać, to dwa programy różne od OE - Dialog i Opera, z
naciskiem na drugi.

--
D4