bezpieczeństwo komputera

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 10:42:23 MET

Mam w tej chwili dwa komputery, jeden lepszy, drugi gorszy, będę pracował na
tym lepszym, chociaż na dzień dzisiajszy nie jest to jakiś gigant szybkości.
I tu mam pomysł, chciałbym ten pierwszy wykorzystać jako COŚ, co będzie mi
filtrowało antywirusem ruch w internecie, natomiast z tego "roboczego" chcę
wywalić antywira żeby przyśpieszyc jego szybkość, żeby komputer skupiał się
na pracy a nie mieleniu wszystkiego na dysku (czy coś w ten deseń)

Czy to ma sens?
A jeśli tak to jak to zrobić? czego szukać w googlach?