access point odbiór i nadawanie w jednym

Autor: pabi <pabi_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jan 2009 - 15:07:17 MET

Witam
sory że NTG ale w grupie sieci jest zero wątków :)
mam dom i biuro oddalone o 30 metrów
dom jest pokrytu blachą i radiówka pomiędzy nimi słabo działa
mam telefon podpięty do domu i ta sama linia do biura
w biurze stoi router -accesspoint- switch 3COMa
co zrobić ,żeby w domu mieć stabilnego neta? obecnie mam net z biura z tego
accespointa radiowo odbieram na laptopie
pomyslalem , że może dać drugi router w domu i odbierał by radiowo z tego z
biura (ustawiłbym go w oknie to by spokojnie dał rade radiowo).
ale potrzebny mi taki model, który potrafi odebrać radiowo i wysać radiowo
(Access point klient i access point jednoczesnie)
sa takę? czy muszę dać dwa po prostu?
czy moze jakoś inaczej to rozwiązać?
telefon jest w domu i w biurze, czy jakbym wpiął tu ruter i tu ruter to sie
zsynchronizują dwa na de fakto tym samym numezre telefonu czy nie?
bo to by załatwiło sprawę
jakeiś propzoycje?