Re: Komp ma przywidzenia :)

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 20:27:28 MET

Jacek Maciejewski in news:l98f10lhktcy.41yn04wclu5o.dlg@40tude.net

tak btw: to jedna z tajemniczych spraw dla ktorych uzytkownik tzw
przecietny,ktory wcale nie musi znac menadżera urzadzen, ma w takiej
sytuacji tylko i wylacznie gigant klopot. Wg. mnie - ewidentna systemu
niedoróbka. Ewentualnie - lexmarka.Ale obstawiam jednak system,ktory nie
powinien chowac az tak gleboko bledu sterownika (lexmarka).