XP Home SP3 i SQL Express 2005

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 19:13:33 MET

Witam!
Mam na tym XP bazę danych, do której łączę (łączyłem się) klientem z
drugiej maszyny (Vista). W tej chwili połączenie jest niemożliwe. Po
wyłączeniu firewalla, klient wyrzucił komunikat, że nie mam uprawnień
na serwerze (komputer na którym pracuje baza danych). Sieć LAN
100MBitów. Na serwerze jest założone takie samo konto jak na kliencie.
Konto ma prawa admina. Wszystko w tej samej grupie roboczej, statyczne
IP etc. Do tego na tym samym serwerze Business Contact Manager 2007
miewa problemy z podłączeniem się do własnej bazy danych również SQL
Express 2005. Wszystko ma najnowsze poprawki, system dziś postawiony.

Ktoś mi rzuci wskazówkę jak odetkać tego SQL'a pod XP?