Naklejki, zmiana obudowy a kwestia legalności.

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 13:38:24 MET

Takie naszło mnie zwątpienie

Jest sobie komputer z Windowsem XP i bardzo solidna i cichą obudową
(Antec). Sprzęt się postarzał, więc mógłby służyć w innym, oddalonym
miejscu (do pisania, internetu), na jego miejsce przyszłyby nowe
'flaki', ale obudowa by została. I teraz: naklejka licencyjna jest na
starej obudowie, w której byłyby nowe wnętrzności + nowy XP, ergo: nowy
komputer. Stare elementy znalazłyby sie w nowej obudowie... ale na niej
naklejki nie umieścimy, gdyż jest przyklejona do starej.

Wiem, że sama naklejka licencyjna jest tylko jednym z kilku świadectw
legalności (jest jeszcze faktura), ale jak to by się miało w razie
jakiejś kontroli w firmie?

--
http://ikov.bikestats.pl
"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."