Uparte konto administratora w XP

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 00:12:16 MET

Witam !

Instalowałem już XP kilkadziesiąt razy i zawsze było ok. aż do teraz.
Podczas instalacji podaje się hasło do konta Administrator - podałem.
Następnie podaje się nazwę użytkownika który się domyślnie uruchamia -
podałem "Marek". Zawsze było tak, że po restarcie windows loguje się na
tego użytkownika - ale nie tym razem. Uparcie loguje mi się na
użytkownika Administrator (a co ciekawe nawet nie pyta o hasło - od razu
mam pulpit). Założyłem drugiego użytkownika Marek2 z hasłem, nadałem
także użytkownikowi Marek hasło, wyłączyłem opcję "Użyj ekranu
powitalnego", ustawiłem w "Zabezpieczeniach lokalnych" konieczność
wciśnięcia Ctrl-Alt-Del przed logowaniem. Nic to nie dało. Po restarcie
dostaję pulpit użytkownika Administrator. Oczywiście jak się wyloguję to
mogę się zalogować na Marek albo Marek2 bez problemu. Dodam, że
instalowałem XP z takiej specjalnej płytki dostarczonej z komputerem
Adax (do wyboru miałem Vistę albo XP). Nie mam już pomysłu co z tym
zrobić - liczę na Waszą pomoc.

EMPI