Re: Czy można zainstalować WinXp SP2c na kluczu z WinXP SP2b

Autor: mysiar <psynowiec_at_WYTNIJTOop.pl>
Data: Sun 25 Jan 2009 - 19:05:40 MET

Chichotek wrote:

> Klucz to klucz, nie ma znaczenia jaki SP.

no to tu sie troche nie zgadzam.

Kupilem laptopa z USA z Windows OEM XP Home SP2
instalacja OK, sprawdzenie w MS na genuine ms software OK
a po instalacji SP3 system nie dziala i krzyczy ze nie mam licencji.
Po odinstalowaniu tego SP3 wszystko jest OK i dziala

wiec jak to jest z tymi numerami ?

Pozdrawiam
Piotr