Re: IIS 6 + win2003

Autor: P... <niepodaje_at_gazeta.pl>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 21:31:07 MET

Grzegorz Niemirowski pisze:
[...]
> Ale jaki jest problem żeby ją przerobić? Chyba wystarczy usunąć tylko
> show_dir($directory . '/' . $file);

Przerobiłem skrypt PHP ale żeby biegać po katalogach muszę w
$_GET['path'] podać ścieżkę do katalogu.

Problemu właściwie nie ma tylko nie wiem na ile to jest bezpieczne
podawanie w $_GET['path'] ściezki do katalogu i jak to zabezpieczyć
przed np. ../../../katalog_udostepniony aby skrypt nie latał po całym
serwisie.

Problem jeszcze jest inny dotyczy IIS. Kiedy zrobię wirtualny katalog to
PHP coś go nie widzi.

Jeszcze chwilę i coś wyskrobię. Więc temat z ASP itp. rzeczy są już nie
aktualne.

dzięki

--
P...