Re: Czyszczenie XP C-cleanerem i gubienie haseł

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 20:30:00 MET

In news:glfplg$gp5$1@news.onet.pl,
*Marcin Narzynski* <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> typed:

> Nie chodzi o autouzupełnianie. Wybieram na przygkład filmweb z
> ulubionych, a strona www już sama wie, że to ja i nie muszę się w niej
> logować jako konkretny użytkownik.

Opcje internetowe/ zakładka ogolna/ wyczyśc hasła - teraz będzie pytał o
nowe - dot. IE7, lub zakładka Zawartość/ autouzupełnienie/ wyczyśc hasła.
lub odszukaj klucz
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings
zmień wartość DisablePasswordCaching = wartość wpisz 0.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]