Re: IIS 6 + win2003

Autor: P... <niepodaje_at_gazeta.pl>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 19:11:53 MET

Radosław Sokół pisze:

> Nie szukać, tylko pisać :)

> Oczywiście. Wystarczy napisać sobie prosty skrypt ASP.NET,
> który w dowolnym szablonie strony WWW umieści listę plików
> z odnośnikami.

OK czyli da się teraz tylko proszę mi powiedzieć jak? :)

problem w tym że strona jest w PHP, nie wiem czy można robić wstawki w
ASP? Czy cała strona (z listą plików) musi być w ASP?

Z ASP mam niewiele wspólnego więc proszę o pomoc i jakiś prosty banalny
przykładzik. Jakich funkcji ASP szukać? Czego użyć?

> PS. To, co pokazałeś obok, to chyba interpretacja prostej
> listy plików realizowana przez Mozilla Firefox w przy-
> padku serwerów FTP.

Rzeczywiście to widok w mozilli.

P.S.
Muszę mieć skrypt który będzie wyświetlał listę tylko wybranego katalogu
ponieważ plików jest bardzo dużo. Teraz mam skrypt PHP który listuje
zawartość katalogów i podkatalogów ale to za wolno działa i zarzyna serwer.

--
P...