zablokowane porty jeśli to Wifi

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 13:13:34 MET

Mam na jednym komputerze uruchomiony serwer WWW. Wszystko ładnie działa
jednak tylko jak jest podpięte kablem sieciowym. Teraz chce przenieść
serwer w inne miejsce gdzie takiej możliwości nie bedzie dlatego
założyłem kartę WiFi, wszystko skonfigurowałem identycznie jak dla kabla
i co? i nie działa w sensie nie ma żadnego otwierania portów, ie da sie
udostępnić drukarki, nie da się wczytać stron WWW na serwerze. na
Windowsowym firewallu otwarte porty i dla kabla i dla wifi, wiec co jest
nie tak? to już druga taka przypadłość gdzie przez wifi ma sie obywać
niestandardowy ruch. Co należy zrobić by technologia komunikacji była
kompletnie nieistotna?