Re: Zapora systemowa - XP/Vista czy moge zablokować port 80?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 19 Jan 2009 - 16:32:21 MET

Użytkownik "jack" <shineme_bez_tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1i0dxx9ni14g8.5fih1ee9qmxl$.dlg@40tude.net...

> chyba własnie o takie ustawienia mi chodziło - bardzo dziękuje.
>
> o pliku hosts juz wiedziałem ale tam (chyba) trzeba dopisywac
> konkretne
> strony a mi chodzi o cały ruch www..

Jak potrzebowałem, to wyblokowałem cały podobny ruch na firewallu, każdy
powinien mieć opcję selektywnego dopuszczania konkretnych programów, a
także ruchu do portu WWW w ogóle, zależnie od potrzeb. To tak bajdełej,
jako dodatkową blokadę prócz wiadomego proxy.

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.