Re: WinFast 2000/PVR2 brak dźwięku w nagraniu

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 18 Jan 2009 - 22:23:55 MET

"Osadnik" napisał:

> MiniJack-MiniJack

Ale akurat ta karta nie ma wyjścia audio na mini-jack ;->

> Z karty TV do Line IN :) takie "obejście" i nagrywanie z Line IN.

Z karty TV jest tylko wewnętrzne wyjście audio 4-pinowe (takie jak do CD) a
w zestawie brak stosownego kabelka, dlatego najpopularniejszym sposobem jest
podłączenie tej karty do wejścia CD na karcie dźwiękowej przy użyciu
standardowego kabelka CD-audio i zdefiniowanie w programie jako Wyjście
audio i Linia nagrywania - wewnętrznego gniazda CD-audio karty dźwiękowej.
Stąd moje nieco przewrotne pytanie, tym bardziej, że Jacek napisał iż
"programy są odtwarzane poprawnie". Jakby nie podłączył żadnego "obejścia",
to by mu nie odbierały poprawnie, gdyż nic by nie słyszał ;->
U mnie co prawda przy nagrywaniu dźwięk jest, ale dość cichy mimo ustawienia
wszelkich możliwych suwaczków na maximum. Zresztą całe to, za
przeproszeniem, oprogramowanie PVR2 jakieś takie pokręcone jest - np. aby
uzyskać niezaszumiony dźwięk należy jako kraj wybrać: China, bo przy
ustawieniu: Poland fonii na większości programów brak, podobnie jak brak
ręcznego wyboru jej standardu. O nieprzyzwoitym obciążeniu procesora i
wybredności co do sterowników audio nie będę się rozpisywał, bo mnie do tej
pory szlag trafia na wspomnienie czasu straconego na doprowadzenie tego
kombajnu do jako-takiej używalności.

JoteR