Re: Dolozenie dysku do RAID-1

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 16 Jan 2009 - 12:29:39 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
>Od poczatku byl jakims cudem jeden dysk z tego co wiem, niestety nie mam
>kontaktu z poprzednim administratorem i nie mam pojecia, jak udalo mu sie to
>zrobic. :/

No to raczej jesteś w głębokiej.
Nie zmienisz rozmiaru dysku logicznego, ponieważ kontroler nie ma prawa
wiedzieć co jest w wyższej warstwie i nie jest w stanie zapewnić
bezpiecznego zmniejszenia objętości danych.

--
\------------------------/ ważniejsze  od  pracy  w  helldesku?(megahal
| http://epsilon.eu.org/ |