Re: Dolozenie dysku do RAID-1

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 16 Jan 2009 - 12:11:13 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
>Mam maly klopot z Raid. Serwer to IBM X3650 z kontrolerem IBM ServeRAID 8k w
>zestawie, pracuje na tym SBS 2003 SP2. Od jakiegos czasu podlaczony jest do
>niego dysk SCSI 465GB pracujacy jako RAID-1 (tylko jeden!) z jednym napedem
>logicznym na cala objetosc dysku, ten z kolei jest podzielony na dwie
>partycje (nie pozostalo nic wolnego miejsca). Podejrzewam ze calosc byla
>konfigurowana przez oprogramowanie IBMowskie do instalacji systemu na
>maszynie.

Zaraz, ale tam były dwa dyski, tylko jeden został wyjęty, czy jak?
Bo IIRC utworzyć jedynki na jednym dysku się nie da. Program będzie się
pluł, że potrzebuje co najmniej dwa dyski.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ BorgDOS  5.01:  File not found, I)rellevant,
\  Kruk@epsilon.eu.org   / A)ssimilate, D)estroy?