Re: Ustawienia IE6

Autor: miram <miramo_at_op.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 12:58:50 MET

Radosław Sokół pisze:

> 1) Czy dzieje się tak na wszystkich stronach, czy na
> kilku wybranych?
>
> 2) Czy zawsze się tak działo, czy też dopiero w pewnym
> momencie tak się zaczęło dziać?

Witam, narazie stwierdziłem tylko na jednej (www.my-navia.pl) i było to
od zawsze, i zawsze problem był pod IE6, z tym, że w sumie były tylko
trzy próby. Opera ściąga normalnie, więc w zasadzei nie ma problemu, ale
mnie ciekawi jaka jest tego przyczyna - jakaś specyficzna konfiguracja
serwera tej strony, czy mojego IE6?. Pozdrawiam, Miram.