Re: Wirus , ale nietypowy

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 11:57:59 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:gkn3ej$2et0$1@opal.icpnet.pl...

> Nie warto - nigdy nie będziesz miał pewności, że ten system jest Twój.
> Skoro pracował na koncie admina, to może mieć "coś głębiej zaszyte",
> czego antywirusy nie wyłapią. Po co ma ktoś mu wyczyścić konto
> bankowe,
> czytać listy do dziewczyny, ewentulanie zrobić z niego zombie? ;-)

Też w sumie tak myślę, choć sentyment pozostaje :)
Wspominanej przez siebie pani dawno bym zrobił reinstalkę i nie było by
bujania worów, gdyby nie fakt, że ma parę programów, których nie miałbym
jak zainstalować ponownie. Stąd moje zabiegi, by uratować jej system.
Co do ww spraw, na razie nic takiego nie ma... Zombie - był, pchał tyle,
że avast natychmiast alarmował masowy mailing, usługa, która to robiła,
też dostała bana na wyjście w sieć. Teraz już ozdrowiała, ale blokady
nie zdejmuję, czuję bowiem, że uszkodzenia pozostały i nie chcę ich
ponownie wystawiać na świat. Jak pani wróci, to się zajmę jej systemem
na dobre. A do jej programu spróbuję znaleźć jakąś dobrą alternatywę.

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.