Re: Pobieranie Windows7 od Microsoftu... nie ma łatwo

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 09:13:56 MET

> A u mnie jest OK- przez proxy i spod Firefoksa (sic!). Może to wreszcie
> znak normalnienia MS? ;-)

W domu udało mi się ściągnąć w zasadzie bez kłopotów, z transferem 2Mb,
a teraz już jest zainstalowany na osobnym dysku i jak na razie, przy
normalnym użytkowaniu, jestem zadowolony. Co więcej, pobrał
automatycznie stery grafiki (GF 8600GT) i dźwięku (integra 5.1 Realteka
na płycie Gigabyte), choć nie mógł dokończyć pobierania sterów do
kamerki logitecha. W każdym razie, jak na razie wszystko działa w miarę
sprawnie (az do wypuszczenia psujących wszystko poprawek :)

Jednak ten sypiący się pod XP Pro downloader nie stanowił zachęty
(pewnie z winy samego systemu).