Domena i openVPN

Autor: slawek kozlowski <slawekk_at_autobaza.pl>
Data: Wed 14 Jan 2009 - 22:15:08 MET

Mam takie pytanie teoretyczne bo na razie tylko slyszalem o problemie przez
telefon.

Jest kontroler domeny. Pracownicy biurowi loguja sie do domeny po LAN'ie.
Wszystko dziala OK.
Pracownicy z laptopami uzywali dotychczas OpenVPN i logowali sie lokalnie do
komputera. OpenVPN jest autoryzowany przez haslo. Teraz uzytkownicy maja sie
logowac do domeny. Ale jak to zrobic skoro zeby dostac pytanie o haslo do
OpenVPN'a musimy byc zalogowani, a zeby sie zalogowac OpenVPN musi byc
uruchomiony Jak dla mnie na razie nie ma takiej mozliwosci, bo obie operacje
sie wykluczaja. Nikt nie bedzie sie logowal lokalnie zeby polaczyc sie
openVPN'em a nastepnie jeszce jedno logowanie do domeny.

Ktos ma jakies pomysly zebym nie szukal po omacku ?

slawekk