Re: Dodaj usuń programy puste wpisy jak oczyścić?

Autor: TRUX <_at_[itotez>
Data: Wed 14 Jan 2009 - 18:48:24 MET

> A ja polecam zapoznać się z mało znanym narzędziem Windows Installer
> CleanUp. Jest prostsze niż grzebanie w rejestrze.
> http://support.microsoft.com/kb/290301

Dziękuję serdecznie wszystkim za wskazówki, najlepiej podziałało
zastosowanie programu CleanUp, było właściwie najprostsze. Aczkolwiek
zajrzenie do rejestru podejrzewam skończyłoby sie podobnym efektem.
Niestety nie czuję sie na tyle zaawansowany aby samodzielnie przestawiać
wpisy w rejestrze aczkolwiek za tę wskazówkę również dziękuję i miło mi
że ja otrzymałem.
Pozdrawiam wszystkich

Trux