Re: Pobieranie Windows7 od Microsoftu... nie ma łatwo

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 14 Jan 2009 - 11:36:39 MET

ikov wrote:
> Właśnie próbuję ściągnąć Windows7 ze stron M$ (po rejestracji) poprzez
> ich download managera. Jak na razie każda próba kończy się najpóźniej po
> minucie zawieszaniem kolejnych aplikacji i rozłączaniem netu. Kurcze,
> dlaczego coś próbuje mnie zniechęcić już na samym starcie? To jakiś znak?
>
> To było pytanie retoryczne, wynikające ze stanu chwilowego, kilkukrotnie
> powtórzonego wzburzenia.

Nie wiem, co się dzieje u Ciebie, ja byłem zadziwiony działaniem tego
pobierania (zawsze narzekałem na działanie np. strony Microsoftu).
Pobieranie miałem z pełnym wysyceniem łącza, w pół godziny był na dysku.

Co do samego systemu: nie chcę zapeszczać, ale szykuje się rewelacja.
Na chwilę obecną mogę zdecydowanie stwierdzić, że działa *lepiej* (tj.
szybciej), niż WindowsXP na netbooku z Atomem270.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,