Re: nie widać ukrytych plików

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 14:40:00 MET

kajus44 wrote:
> Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:gki305$2hif$1@opal.icpnet.pl...
>
> Tak też myślałem

Czekaj. Sprobuj jeszcze Combofix, mnie sie tym udalo posprzatac, chociaz
 pogubil np. niektore przypisania typow plikow do programow. No ale i
tak to mniej roboty niz instalacja systemu od zera. A combofix to w
sumie parenascie minut sprzata, mysle ze warto sprobowac.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl