Re: Edycja rejestru WinXP pod Linuksem.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 19:24:41 MET

In news:vqdwl4fyfjik.1qwile9jr1idr.dlg@40tude.net,
*Jacek Maciejewski* <jacmacwytnij@o2.pl> typed:

> IMO rejestr to kilka plików typu user.dat oraz pliki system i software. A
> co jak trzeba poprawić coś nie w pliku dat, tzn. w pliku system czy
> software? (one nie są .dat)

Pisałem konkretnie o pliku netuser.dat, a oczywiście pliki software, system
(bez rozszerzenia) itp. też załaujdemy.

> No i pytanie formalne - czy można podłączyć gałąź (czyli któryś plik
> rejestru) przetransportowany inaczej niż drogą podpięcia dysku? (przez
> skopiowanie na inny nośnik pod innym OS-em i odczytanie na sprawnym
> kompie)

Oczywiscie, że można. Kopiujesz pliki w dowolne miejsce, ładujesz do
rejestru, obrabiasz, zwalniasz gałąź i podmieniasz pliki na zdrowe.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]