Re: Program do udostepniania obrazu z kamery internetowej ?

Autor: kajus44 <kajususunto44_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 17:56:21 MET

Użytkownik "Sws" <silos@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gki9m1$msp$1@newsfeed.onet.pl...
> Witam
>
> Czy ktos z grupowiczow zna moze pod Windows XP program do udostepniania
> obrazu online z podlaczonej do komputera kamery USB tak aby wchodzac
> poprzez adres IP tego komputera widziec zdalnie ten obraz?

VLCPlayer ma opcję posyłania pod określony adres/pulę adresów obrazu,
muzyki i tak dalej. Jakis czas temu "przesyłałem" znajomej muzykę, bo
chciała słyszeć to czego ja słucham, z obrazem nie powinno być większych
problemów. Kwestia poznania tych wszystkich kodeków i tak dalej, ale z
tego co pamiętam są ustawione domyślnie na optymalne.