Re: Co zrobic z takim komunikatem?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 08 Jan 2009 - 10:13:13 MET

jasio wrote:
> [...]
> Wlasciwie od razu po instalacji Windowsa XP z obrazu przy wchodzeniu w
> wiersz polecen (CMD) zaczęło pojawiać się okienko o tytule
> "16 bitowy podsystem MSDOS"
> i z komunikatem
> "SYSTEM\CurentControlSet\Control\VirtualDeviceDrivers. Format sterownika
> urzadzenia wirtualnego w rejestrze nie jest prawidłowy. Wybierz przycisk
> "Zamknij", aby zakończyć działanie aplikacji."
>
> Mam do wyboru 2 przyciski:
> Zamknij i Ignoruj.
>
> Po Wcisnieciu Zamknij okno CMD zamyka sie.
> Natomiast po wybraniu ignmoruj mozna normalnie korzystać z MSDOSa...

http://support.microsoft.com/kb/254914/pl
Rozwiązanie (cytat):

Ostrzeżenie: Nieprawidłowe wykorzystanie Edytora Rejestru może stać się
przyczyną poważnych problemów, które spowodują, że konieczna będzie
ponowna instalacja systemu operacyjnego. Firma Microsoft nie może
zagwarantować, że rozwiązanie problemów spowodowanych niepoprawnym
użyciem Edytora Rejestru będzie możliwe. Możesz używać Edytora Rejestru
na własną odpowiedzialność.

    1. Uruchom Edytor Rejestru (Regedt32.exe).
    2. Zlokalizuj i kliknij następującą wartość:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\VirtualDeviceDrivers\VDD
    3. W menu Edycja kliknij polecenie Usuń.
    4. W menu Edycja kliknij polecenie Dodaj wartość.
    5. Wpisz klucz VDD w polu Nazwa wartości, kliknij wartość
REG_MULTI_SZ dla pola Typ danych, a następnie kliknij przycisk OK.
    6. Pojawi się edytor wielociągów. Pozostaw ten wpis pusty i kliknij
przycisk OK.
    7. Zamknij program Edytor Rejestru.

Jeśli powyższe kroki nie pomogą albo gdy nie można utworzyć klucza VDD,
może także okazać się konieczne usunięcie i ponowne utworzenie całego
klucza VirtualDeviceDrivers Rejestru.

Zacznij od tego.

> Co sadzicie?

Jabłonie i grusze.