licencje uslug terminalowych

Autor: Tomek <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 14:55:33 MET

System w2000 srv zaczal pluc takim komunikatam:

"Twoja tymczasowa licencja klienta Uslug terminalowych wygasnie za 13
dni. Skontaktuj sie z administratorem systemu w celu uzyskania licencji
stalej"

A zdaje mi sie, ze podczas logowania innego usera napisal mi 2 dni

Dostalem ten system w spadku, wiec nie wiem co tam dokladnie na nim
jest, ale czy do zwyklego logowania sie przez pulpit zdalny na ten
w2000srv potrzebne sa jakies dodatkowe licencje?