Re: AVAST zawiesza kompa Need Help

Autor: <iveride_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 00:57:53 MET

On 4 Sty, 20:36, Michal Lukasik <mich...@tlenCUT.pl> wrote:

> Jeśli masz możliwość sprawdź komputer jakimś skanerem on-line (może AVAST
> znajduje jakiegoś robaka i z jakichś względów nie może go usunąć i nie
> daje przy tym żadnego komunikatu na ekran - BTW. sprawdzałeś dziennik?).
> Sprawdź też dysk CheckDiskiem na wypadek jakichś błędów.
> --

Dzięki za sugestie.

dysk nie zawiera błędów,
sprawdziłem też mks-em i juz nie ma wirusów (swoją drogą mks działa
5-10 razy szybciej od avasta).

natomiast wcześniej było kilka wirusów, w tym trudno usuwalny
cfmon.exe [jest tez taki proces, nie wirus:) ]
być może jest coś z windowsem, ale jedyny objaw to współpraca z
avastem...

jak można naprawić XP?, kiedyś z płytki strartowej naprawiałem W2K i
efekt taki, że miałem 2 systemy..., tam żeby naprawić system (R)
trzeba było wcześniej zadeklarować instalkę i jak się za daleko poszło
to można miec 2 systemy..., w XP nie próbowałem naprawy z płytki
systemowej. Może jest jakis darmowy program lub serwis online co
sprawdza windowsa XP?

Pzdr,